środa, 8 lipca 2009

KSIĄŻKA NA TEMAT FILMÓW SAMURAJSKICH

Witam wszystkich fanów filmów samurajskich!
Fanki oczywiście również witam!


Mam dla Was pewną wiadomość - mam nadzieję, że dobrą ...

Ze względu na dość duże zainteresowanie filmami samurajskimi, a jednocześnie zbyt małą ilość informacji na ich temat (zwłaszcza, jeśli chodzi o informacje dostępne w języku polskim), postanowiłem - już jakiś czas temu - wyjść poza ramy własnego zainteresowania tym gatunkiem filmowym i przygotować stosowną publikację.

Ponieważ będzie ona przeznaczona głównie dla Was, chciałbym wcześniej - zanim moja książka nabierze ostatecznego kształtu - zasięgnąć Waszych opinii, zapoznać się z Waszymi sugestiami, skorzystać z Waszych porad. W ten sposób to, co obecnie próbuję stworzyć, bardziej będzie odpowiadało Waszym oczekiwaniom; natomiast Wy z kolei staniecie się niejako współautorami tejże książki, pomyślanej jako przewodnik nie tylko po świecie filmów samurajskich, ale również po świecie w jakim samuraje żyli.

Temu jest poświęcony ten blog!

W kolejnych moich postach przedstawię ogólny zarys tego, co zamierzam zamieścić w swojej książce, poproszę o ocenę kilku moich pomysłów; postaram się również odpowiedzieć na Wasze pytania, jakie - mam nadzieję - już wkrótce na tym blogu się pojawią.

Tymczasem odsyłam Was do mojego (głównie mojego) artykułu, jaki swego czasu przygotowałem dla polskiej edycji Wikipedii: http://pl.wikipedia.org/wiki/Film_samurajski

A więc - do następnego razu ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz